آموزشگاه غیر دولتی اندیشه اردل

آموزشگاه غیر دولتی اندیشه اردل
آموزشگاه غیر دولتی اندیشه اردل سال 1401
۲۰ آذر ۰۱ ، ۲۰:۲۱

دومین نشست شورای معلمان

دومین نشست شورای معلمان آموزشگاه غیر دولتی اندیشه با هدف کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی و با حضورمعاون آموزش و نوآوری و کارشناسان آموزش پیش دبستانی  و دبستانی و تکنولوژی وگروه های آموزشی آموزش‌وپرورش شهرستان برگزارشد.

در ابتدای این نشست که عصر امروز برگزارشد ارژنگ بهرامیان ریگکی،مدیر آموزشگاه، ضمن تشکر از معاون آموزش و نوآوری و کارشناسان آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی و قدر دانی از زحمات آموزگاران ،برگزاری جشن 100 ویژه دانش آموزان کلاس دوم،فراهم نمودن مقدمات آیین ایرانی شب یلدا،برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، جمع آوری آثار دواز دهمین جشنواره نوجوان سالم،برگزاری مسابقات قرآن،عترت و نماز،تجلیل از دانش آموزان تلاش آفرین و عدم تنبیه بدنی،انعقاد قرارداد آموزگاران در سامانه مشارکت ها،دعوت از اولیا به صورت کلاسی و ارائه بازخوردهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان،برگزاری کارگاه های مشاوره ای،تشویق دانش آموزان درکارهای گروهی،ثبت فعالیت های آزمایشگاهی، سوق دادن دانش آموزان به پژوهش و تحقیق، برگزاری مسابقه روز پژوهش با عنوان گیاهان دارویی و خوراکی و ... را مهمترین موضوعات این نشست عنوان کرد.

اکبر نصیری اردلی،معاون آموزش و نوآوری آموزش‌وپرورش شهرستان،با اشاره به فلسفه نزول سوره کوثر، ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و مدرسه را یک نهاد اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: این نهاد باید با مشارکت عمومی مدیریت شود.

نصیری اردلی ادامه داد: شورای مدرسه و معلمان عصاره مدیریت محسوب می شود.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان،ارائه تکلیف بر اساس توانمندی ها،تکریم مراجعه کنندگان ،انعکاس مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش آموزان به دفترآموزشگاه وآراستگی ظاهر را خواستار شد.

هادی ظفریان سرچاهی،کارشناس آموزش پیش دبستانی  و دبستانی، ضمن قدردانی از حضورآموزگاران آموزشگاه در دوره های آموزشی نکاتی را در خصوص فرم های ارزیابی بیان کرد و نظارت بر ساعات ورود و خروج دانش آموزان و رسیدگی به دانش آموزان لازم التوجه را مطالبه کرد.

سجاد انصاری اردلی،کارشناس تکنولوژی وگروه های آموزشی، مطالبی را در خصوص طرح شهاب و تدبیر و مدارس نمونه و تیزهوشان یاد آورشد.

گفتنی است: در پایان نشست آموزگاران دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص مسائل آموزشی و تربیتی بیان کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی